Čia biškį senesnė, bet gal aktuali
„Facebook” vakar paskelbė atsisakantis reklamos planavimo įrankio „Facebook Exchange“ (FBX): vietoj to jis daugiau dėmesio skirs kitų produktų, pavyzdžiui, „Facebook Audience Network“ vystymui. Ką tai reiškia reklamos planuotojams ir užsakovams?
„Omnicom Media Group“ skaitmeninės komunikacijos padalinio „Resolution Media“ vadovas Tadas Kupscys pastebi, kad šiai dienai „FBX” yra integruotas į nemažai reklamos pirkimo platformų. Lietuvoje populiariausios – „Adform” ir „Adtarget.me”, apjungiančios įvairius inventorius.
Ką tai reiškia reklamos užsakovams? „Lietuvoje greičiausiai tai pajus rinkos dalyviai, naudojantys pakartotinės rinkodaros sprendimus - kai vartotojams reklaminiame skydelyje rodoma žinutė priklausomai nuo tinklapyje atliktų veiksmų. Didelė dalis rinkos dalyvių naudoja „Adtarget.me” platformą, kurioje įdarbinti visi inventoriai, įskaitant ir „Facebook”, kurio nebeliks. „Facebook” yra vienas efektyviausių kanalų rinkoje ir jo nebuvimas gali būti ženklus praradimas tam tikrų įmonių skaitmeninei rinkodarai. Todėl neabejotinai reikėtų pergalvoti savo komunikacijos strategiją: neretam teks pradėti naudoti bent keletą platformų pakartotinei rinkodarai, įskaitant ir „Facebook”. Tai nėra itin patogu, nes kelių platformų naudojimas gerokai padidins darbo apimtis”, - sako T. Kupscys.
Skaitykite daugiau:
http://www.delfi.lt/...e.d?id=71378004